Nazwa forum

Opis forum


#1 2009-07-14 11:17:02

przemo9889

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-14
Posty: 20
Punktów :   

Ninja Archer (Bulid)

Witam

Jest to krotki poradnik tworzenia archera


Build

Na dzien dobry dementuje najwieksza bzdure jaka mozna przeczytac na tym forum. Zrecznosc dla tej postaci jest tak samo wazna jak dla innych. Czyli praktycznie w ogole.
Ludzie sugeruja ze zrecznosc ma wplyw na celnosc. Metin2 nie rozroznia trafien w glowe, sznurowadlo albo w brzuch. Po prostu sie wali.
Zrecznosc, owszem, zwieksza obrazenia, daje tez mozliwosc unikow, ale robi to o bardzo skromne wartosc co 2 wlozone punkty. Wiec jest to przynajmniej do 50 lvl statystyka, ktorej nie ruszamy.

Jak wiec rozwijamy nasza luczniczke ?
Pierwsze podejscie zrobilem na samej sile. Owszem, kosila niewasko. Ale glownym problemem tej postaci jest to ze nie atakuje seryjnie kilku moobow, trzeba kazdego pojedynczo czestowac miloscia. Wiec w pewnych sytuacjach jestesmy otoczeni przez 2-3 mooby (zakladam ze nie lurujemy sobie wiekszych grup) i zbieramy baty.
Reset satystyk, i inne podejscie:
1:1 Wit : Sila
W tym miejscu zrywam z kolejnym nawykiem tego forum ,budowaniem posta w oparciu o 3 pkt statystyk i skazywanie sie na dawanie albo 2 w sile i 1 w wit, albo odwrotnie.
Ilosc pkt Witalnosci i sily ma byc identyczna, az do 90 pkt w obie statystyki.

Skille

Ognista strzala - max ( w pierwszej kolejnosci)
Potezny skill, podstawowy dla tej postaci. Atak na kilka moobow, relatywnie spore zyzycie PE i dosc krotki czas regenracji, ale w zamian dostajemy na M1 ponad 1k dmg na moobie w ktorego wbijamy strzale, i do 800k na okolicznych pechowcach. Zasieg razenia jest porownywaly z wirem miecza co ladnie widac gdy bije sie metina.

Trujaca strzala - max (w drugiej kolejnosci)
Nieco slabysz atak, ale rowniez mocny. warto juz na poczatku wsadzic 1 pkt, gdyz trafiony moob staje spralizowany na jakis czas, a okoliczne sa odrzucane, daje to czas na dodatkowe ataki. Na M1 blisko 1k dmg, w polaczeniu z ognista daje rewelacyjne efekty.
Dla PvP skill niezbedny, stawia w miejscu kazda postac i pozwala na wklejenie w tym czasie kilku strzal lub odbiegniecie.

Pozostale skille wedlug uznania, w okolicach 40 lvl staniecie przed ta decyzja. dla duelowcow polecam Strzal Seryjny (czy jakos tak), kilka strzal jednoczesnie w tego samego pacjenta, dla fanow PvM Deszcz Strzal.

Ekwipunek

Moim zdaniem do 25 levelu nie ma sensu zbytnio szalec w zakresie helmu, tarczy i zbroji. +5 calkowicie starczaja.
Def (obrona) dla tej postaci maja gigantyczne znaczenie, im wiekszy, tym wiecej grup mozna lurowac co w polaczeniu z z Ognista i Trujaca bedzie dawac calkiem dobre efekty. Poznie warto zainwestowac w sprzet + 7 i lepszy, tym bardziej ze nie jest jakos bardzo drogi. Pozwala na naprawde mila i bezstresowa zabawe przy expieniu

Bron :
£uki zadaja najwieksze obrazenia. Minus jest taki, jak pisalem wczesniej, ze atakuja tylko pojedyncze cele.
Jedna z najlepszych broni dla Archera jest £uk z rogu jelenia. To odpowednik tak poszukiwanych RIB'ow i FMs'ow, tylko ze o wiele wiele tanszy, co podyktowane jest niskim popytem. Warto szukac wersji plusowych, zarowno do srednich jak i do umiejetnosci. Do 40 levelu calkowicie wystarcza +6, lepszych wersj od graczy nie kupicie z tej samej przyczyny dla ktorej ten bow jest taki tani : malo jest luczniczek, malo kto wyplusowal ten luk do tego poziomu (ja osobiscie spalilem u Kowala okolo 20 takich lukow, wiekszosc przy przejsciu z 5 na 6 i dalem sobie spokoj). Zreszta dosc szybko zaczniecie uzywac mocniejszych zabawek.

Akcesoria :
Wszystko co daje bonusy do sily i hp, dla osob grajacych normalnie, tzn expiacych.
Warto jednak miec w odwodzie itemy zwiekszajace szybkosc regeneracji czarow (+x% Szybkosc Zaklecia). Dlaczego ?
W przypadku deula taktyka lucznika jest prosta : wkleja trujaca, przeciwnik staje w miejscu, podbiega sie blizej, laduje Ognista. Teoretycznie mozna dalej isc na wymiane w krotkim dystansie liczac na duzy dmg. Mozna jednak zaczac biegac, trzymajac rywala na dystans i czekajac na mozliwosc ponownego uzycia skilli. Nie ma nic bardziej irytujacego niz przegranie deula bez nawiazania kontaktu Oczywiscie zakladam ze w duelu nie uzywa sie potow (mikstur).

Taktyki

Pvp opisalem powyzej, teraz expienie.
O ile w przypadku party sprawa jest prosta - biegamy i lurujemy na potege, a miesniaki bija to w przypadku samodzielnej gry jest juz trudniej.
Sa wlasciwie 3 metody.

1) Jako lur do party z innymi postami

2) Autoatack i czyszczenie moobow po jednej grupce. Dosc fajne, nie wymagajace zbytniego zaangazowania w gre, klik i nasza panienka strzela do jednego, gdy juz go polozy, bierzemy nastepnego na cel. W tym czasie wlasciwie mozna klikac na gg Uzywanie sklli przyspiesza ten proces.

3) Lurowanie sobie kilku grup (2-3) moobow, Ognista, Trujaca i dobijamy resztki jak wyzej.

4) Najbardziej efektywna, jednoczesnie jednak mijajaca sie z idea grania łukiem.
Mozna naturalnie zainwestowac w dobra brona biała, fms albo koziki, czy cokolwiek innego. Nie ma zadnych przeciwskazania systemu rozgrywki zeby Archer poslugiwal sie np. mieczem.
Bierzemy do reki luk, lurujemy kilka grupek moobow (przy duzym defie nawet do 7-9), wklejamy im na dzien dobry Ognista i Trujaca i przelaczamy bron na miecz. Efekt calkiem fajny, aczkolwiek przelaczenie broni w tej grze jest dosc irytujace, nie robie sie tego jednym kliknieciem, nie mozna tez sobie zbindowac broni pod "1" albo "F1" jak potow czy skilli.

Mnie osobiscie najbardziej irytuje w tej postaci bicie metinow... Mozna niby robic to lukiem, ale gdy wysypuja sie mooby trzeba zostawic metin na pare chwil i zajac sie nimi. Mozna jak inne posty, robic metiny bronia biala, ale znowu nie ma to z lucznikiem nic wspolnego.
Tworcy gry moim zdaniem powinni sie zastanowic nad pewnymi modyfikacjami

To chyba tyle co mam w tej materii do powiedzenia, pewnie pozniej moglbym cos jeszcze dopisac jak mi sie przypomni, ale pewnie tego nie zrobie
Przy tej okazji apel do innych graczy : nie ma nic bardziej irytujacego niz woj albo sura widzacy archera bijacego sobie spokojnie grupke moobow w otoczeniu, ktory nagle czuje sie wielkim obronca ucisnionych kobiet i wpier**** sie w koleczko i kasuje Nasze mooby. Otoz panowie : nie dzieje nam sie krzywda

Pozdrawiam

P.S. Najwazniejsza sprawa : im blizej przeciwnika tym wiekszy dmg. Tutaj mogloby byc pole do popisu dla zrecznosci i np. rozwijanie tej statystyki dawalo by "celnosc" i duze obrazenia takze z duzego dystansu, ale niestety tak nie jest.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.paganlodz.pun.pl www.maj2012.pun.pl www.nutriolandia.pun.pl www.pggs.pun.pl www.rodzina.pun.pl