przemo9889 - 2009-07-14 11:10:37

WOJOWNIK MENTAL

Woj mental to profesja ktora glownie skupia sie na obronie, jest to tak woz opancerzony. Wedlug mnie jest powolny ale swietnie nadaje sie do expienia w tp na bo na mniejszym lvl niz inne profesje. Ciezko sie nim expi samemu bez lura. Jedni mowia ze mental to profesja do pvm a inni ze do pvp, mojim zdaniem ta profesja jest bardzo dobra do pvm i pvp. Polecam ta profesje gracza którzy nie chca marnowac pieniedzy na poty oraz dla tych którzy graja pierwszy raz .
STATY

Na rozdawanie statow sa 2 sposoby:
1. 2:1 vit:str
2. 3:0 vit:str
Vit - witalność - odaje pż (punkty życia) i def (obrona)
Str - siła - zwieksza dmg (obrażenia)

1. Wystarczająco pż i defa, dmg wystarczające
Zbroja +5/6 Broń 2reczna +6 (+)
2. Dużp pż i defa, dmg już nie taki ładny
Zbroja +5 Broń 2reczna +7 (+)

SKILLE

1. Silne Cialo - podstawowy skill mentala, dodaje obrone ale takze zabiera trochę szybkości poruszania sie. Jego sila zalez od ilosci naszego vit i lvl skilla.
2. Walniecie - moj ulubiony skill. dobry od expa i pvp o ile potrafi sie nim "wycelowac ". Atakuje mniejsze ilosci modow niz tapniecie ale sie szybiej laduje i mocniej wali.
3. Duchowe Uderzenie - skill podobny do walniecia, jest silnijszy ale zato ma mniesze pole rażenia.
4. Tąpniecie - skill dobry do expa. Wedlug mnie to najsalbszy i najmiej przydatny skill u mentala, dlaczego ? Male dmg , dlugi czas ladowania , w prawiedzie atakuje wszytkie mody wokol nas ale i tak jest slaby.
5. Uderzenie miecza - skille do pvp. Atak z dystansu , dmg podobne do tapniecia , omdlewa przeciwnika.

JAK ROZDAĆ SKILLE

. Exp
1. Silne Ciało
2. Tąpniecie
3. Walniecie / Duchowe Uderzenie
4. Duchowe Uderzenie / Walniecie
5. Uderzenie Miecza

. PvP
1. Silne Ciało
2. Duchowe Uderzenie
3. Uderzenie Miecza
4. Walniecie
5. Tąpniecie

. Exp / PvP
1. Silne Ciało
2. Walniecie
3. Tąpniecie / Duchowe Uderzenie
4. Duchowe Uderzenie / Tąpniecie
5. Uderzenie Miecza
BRON

U mentala nie powinno się nosić 1recznych broni poniewaz jeżeli idziemy 2:1 lub 3:0 vit:str to mamy duzo mniejsze dmg niz z 2recznych wiec tylko 2ręczne bronie.
Dla biednijszy graczy ktorych nie stac na dobry rib czekamy do 32-36lvl i kupujemy bron +7/8 a potemna 45lvl wymieniamy na dobra iglice.
Można też kupić Topór +8/9 i ominąć igłe i kupić dopiero 12duchów.

ZBROJA

To ze mental ma duzo defa z silnego ciala nie oznacza ze nie musi mniec dobrej zbroji. Ja polecam kupic zbroje na 34lvl +7*/8* i poczekac do tego 48lvl i dopiero wymienic, zbroja u mentala powina miec kd speed (nie oznacza to ze u innych profesji nie jest potrzebny) , dlaczego ??? poniewaz silne cialo zabiera szybkosc i to po jakims czasie moze przeszkadzac.
* - Zależy od kd itp.
KON

I tu sie rodzi problem u biedniejszych graczy ktorych nie stac na bojowca... Od 45lvl bez bojowca mozna miec problemy, ale ma to swoje zalety ze bojowca robi sie na wyszym lvl :) 1. Jest latwiej 2. Szansa na porarzke misji spada 3. Wtedy chyba bedzie nas stac na bojowego :) .
( Na BO bez konia bojowego można sie niedostawać )
EXP

Nie będę pisać o tym ze na 1lvl dzikie psy itp. :)
Zacznie od tego :
Od 10lvl zaczniemy...
10-15/18lvl - zaprzysiężeni w m2
18-30lvl - "dzikusy" w m2
30-40lvl - orki w dolnie
40-45/48lvl - BO w tp
45-5X - BO solo
50+ - ezoty przed lub w świątyni
Następnie idziemy do lochu ale to już zalęży głównie od eq
Dalszy exp też już zależy od portfela

Do około 15lvl expimy w 1 mieście u góry lub dołu mapy. Od 10vl do 15-18lvl* expimy na zapszysieżonych w 2 miescie. Jak mamy dobre eq wybieramy się na 15lvl na dzikusy albo czekamy do 18/20lvl :). Na dzikusach zostajemy na dłuższy czas, na około 30-35lvl* możemy spokojnie brac zwykłych orków cały splot. Expimy na orkach aż nie będą nas chcieli przyjąć do tp na BO. Na BO można próbować dostać się od 40lvl/color] Na BO można expić bardzo długo ale jeżeli ktoś chce może sobie expić pod świątynią na ezotach. Potem idziemy do świątyni albo na DT (Demon Tower)*** albo do Lochu**. W DT expi dużo wysokich lvli dla kasy, ale na okolo 40-45lvl mozna tam expic (wolniej niż BO ale loot lepszy, polecam) :) . Potem wybieramy expienie w lochu**. Nastepne explowiska zależa juz od eq i budowy, trzeba sprawdzać, podobny lvl ale inna budowa - inny exp :)

CO ZROBIĆ JEŻELI NIE MAM KASY ?
Jest wiele sposobów na zarobienie grosza :rolleyes:
1. Najlepszy zarobek jest chyba u kowal ale to najryzykowniejszy sposób ... ( nie polecam, trzeba mieć kapitał )
2. Łowienie ryb... teoretycznie najbezbiecznijszy sposób na kase ale troche meczacy i zyski niezadowalające (30lvl+ {wedka})
3. Medale konne, Kawałki klejnotów, itp. Polega na robieniu mentala (najczesciej ) ktorym to dropimy ( dobry sposób, trzeba zrobić i wyposarzyć naszego noobka )
4. Fajne sposób ale który mało kiedy da sie zrobić to handlarz, tzn. chodzimy po rynkach i szukamy czegos w bardzo niskiej cenie i wystawiamy i "normanlej". ( najbezpieczniejszy sposób, trzeba mieć kapitał )
5. DT od 40lvl nawet tam można expić i mnieć drop, od 50lvl bedą dodatkowo wypadać zwoje ( nie tylko w DT )
Są też inne ale już słabe


Dziękuje za uwagę :)
Przyda się zapewne komuś ten poradnik :)

www.nowon.pun.pl www.radzikowskiego100.pun.pl www.rapujacepierogi.pun.pl www.chealse.pun.pl www.headofwar.pun.pl